Doprava autobaterieZaslání autobaterie prostřednictvím České pošty není možné (nebezpečný produkt), zaslání přes společnost TOP TRANS možné je, avšak tato společnost účtuje za dopravu více než Česká pošta, navíc účtuje podle přepravované vzdálenosti a poplatek za vyřízení dobírky je také podstatně vyšší - viz ceník.
Ceník dopravy
|
do 15 kg - autobaterie do 62 Ah
|
do 30 kg - autobaterie od 74 Ah
|
do 100 km |
200,- Kč |
310,- Kč |
do 200 km |
240,- Kč |
370,- Kč |
do 300 km |
260,- Kč |
410,- Kč |
do 400 km |
290,- Kč |
450,- Kč |
dobírka |
121,- Kč |
121,- Kč |
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Máte-li o zaslání autobaterie zájem, napište do poznámky slovo:"TOP TRANS". Budu tak mít jistotu, že jste tyto informace vzal(a) na vědomí a na základě toho upravím Vaši objednávku (t.j.cenu za dopravu a event.dobírku). S touto úpravou Vás, před odesláním autobaterie, seznámím.
Viskozita olejůViskozita olejů
Podklady převzaty z oficiálních www stránek výrobce olejů MOGUL tj. ze stránek Parama - Pardubice .
Viskozitní klasifikace
Viskozitní klasifikace motorových olejů
Viskozitní klasifikace SAE J300 charakterizuje viskozitně teplotní vlastnosti oleje symbolem složeným z číslic a přídavným písmenem W (Winter) – oleje vhodné pro zimní provoz. Klasifikace obsahuje šest tříd „zimních“ olejů (0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W) a pět tříd letních (20, 30, 40, 50, 60). Charakteristickým parametrem třídění je kinematická viskozita při 100 °C a dynamická viskozita při 150 °C u „letních“ olejů a dynamická viskozita za nízkých teplot u „zimních olejů. Platí, že čím vyšší je v každé z obou skupin číslo, tím je olej viskóznější. Moderní motorové oleje, označované jako celoroční – multigrádové, splňují poža-davky i několika viskozitních tříd současně – např. SAE 5W-50 (od -30 do + 50 °C).
Viskozitní klasifikace motorových olejů SAE J300
Viskozitní třída SAE
|
Dynamická viskozita mPa.s v CCS při teplotě °C max.
|
Mezní čerpatelnost, viskozita mPa, °C
|
Kinematická viskozita při 100°C (mm2/s) min./max.
|
Dynamická viskozita při 150 °C (mPa.s)
|
0W
|
6200 při -35
|
60000 při -40
|
3,8
|
-
|
-
|
5W
|
6600 při -30
|
60000 při -35
|
3,8
|
-
|
-
|
10W
|
7000 při -25
|
60000 při -30
|
4,1
|
-
|
-
|
15W
|
7000 při -20
|
60000 při -25
|
5,6
|
-
|
-
|
20W
|
9500 při -15
|
60000 při -20
|
5,6
|
-
|
-
|
25W
|
13000 při -10
|
60000 při -15
|
9,3
|
-
|
-
|
20
|
-
|
-
|
5,6
|
<9,3
|
2,6
|
30
|
-
|
-
|
9,3
|
<12,5
|
2,9
|
40
|
-
|
-
|
12,5
|
<16,3
|
3,5 (0W-40, 5W-40, 10W-40)
|
40
|
-
|
-
|
12,5
|
<16,3
|
3,7 (15W-40,20W-40,25W-40, 40)
|
50
|
-
|
-
|
16,3
|
<21,9
|
3,7
|
60
|
-
|
-
|
21,9
|
<26,1
|
3,7
|
Viskozitní třídění průmyslových olejů
Viskozita průmyslových olejů se řídí podle normy ISO 3448, která se následně dělí do jednotlivých visko-zitních tříd ISO VG. Charakteristickým parametrem třídění je kinematická viskozita při 40 °C ± 10 %.
Viskozitní třída ISO VG
|
Střední viskozita oleje v mm2/s
|
Viskozitní rozpětí při 40 °C (mm2/s)
|
2
|
2,2
|
1,98 - 2,42
|
3
|
3,2
|
2,88 - 3,52
|
5
|
4,6
|
4,14 - 5,06
|
7
|
6,8
|
6,12 - 7,48
|
10
|
10
|
9,0 - 11,0
|
15
|
15
|
13,5 - 16,5
|
22
|
22
|
19,8 - 24,2
|
32
|
32
|
28,8 - 35,2
|
46
|
46
|
41,4 - 50,6
|
68
|
68
|
61,2 - 74,8
|
100
|
100
|
90 - 110
|
150
|
150
|
135 - 165
|
220
|
220
|
198 - 242
|
320
|
320
|
288 - 352
|
460
|
460
|
414 - 506
|
680
|
680
|
612 - 748
|
1000
|
1000
|
900 - 1100
|
1500
|
1500
|
1350 - 1650
|
Viskozitní klasifikace převodových olejů
Viskozitní klasifikace SAE J306 charakterizuje viskozitně teplotní vlastnosti oleje symbolem, složeným z číslic a přídavným písmenem W (Winter) – oleje vhodné pro zimní provoz. Obsahuje čtyři klasifikační třídy „zimních“ olejů (70W, 75W, 80W, 85W) a pět tříd „letních“ olejů (80, 85, 90, 140, 250). Třídícím pa-rametrem je viskozita při 100 °C a max. teplota pro dynamickou viskozitu 150 Pa.s pro „zimní“ oleje.
Viskozitní třída SAE
|
Max. teplota při 150 Pa.s (°C), max.
|
Kinematická viskozita při 100 °C min. (mm2/s)
|
Kinematická viskozita při 100 °C max. (mm2/s)
|
70W
|
-55,0
|
4,1
|
-
|
75W
|
-40,0
|
4,1
|
-
|
80W
|
-26,0
|
7,0
|
-
|
85W
|
-12,0
|
11,0
|
-
|
80
|
-
|
7,0
|
11,0
|
85
|
-
|
11,0
|
13,5
|
90
|
-
|
13,5
|
24,0
|
140
|
-
|
24,0
|
41,0
|
250
|
-
|
41,0
|
-
|
mapamapa google
Vítejte ve svém novém e-shopu
Obsah Vašeho e-shopu je zatím prázdný a čeká na vaše naplnění. Obsahuje vzorové produkty a vzorovou strukturu menu.
Celý systém je on-line. Spravovat a editovat obsah můžete odkudkoliv na světě. Vše co potřebujete je Internetový prohlížeč a CHUŤ PUSTIT SE DO VLASTNÍHO PROJEKTU. Nepotřebujete žádný další pomocný software ve vašem počítači.
Kromě funkce pokročilého internetového obchodu, máte možnost jednoduše vkládat vlastní texty, vytvářet fotogalerie, umístit vlastní videa, vytvářet diskuzní fóra, vkládat reklamní bannery, Flash animace, vytvářet vlastní formuláře a mnoho dalšího. Pokud se rozhodnete provozovat vlastní e-shop, pak jednuduše stačí zapnout funkci e-shopu v administraci.
Můžete si vybrat z 250 moderních grafických šablon, vložit vaše logo, vložit vlastní hlavičku webu.
Postup založení e-shopu je rychlý a jednoduchý. Vše zvládnete během několika minut. Ihned po zaregistrování je váš e-shop plně funkční. Na vyzkoušení celého systému v plné verzi, máte 30 dnů ZDARMA. Po tomto období bude web automaticky smazán.
Pokud si nebudete vědět rady, neváhejte kontaktovat naši ochotnou technickou podporu.
Filtry Škoda
typ vozidla |
výroba |
motor |
olej |
vzduch |
palivo |
kabina |
Škoda 100 MB, Š 100 |
1964-78 |
998 |
500 |
600 |
700 |
450 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
typ vozidla
|
výroba |
motor |
vzduch |
olej |
palivo |
karoserie |
Škoda 1000 MB, Š 100 |
1964-78 |
998 ccm |
500 |
600 |
700 |
|
Škoda 110L, 110R |
1970-78 |
1107 ccm |
520 |
600 |
700 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapaliny do automatických převodovek Dexron II, III a ?Ještě nedávno se do automatických převodovek používaly kapaliny odpovídající klasifikaci podle GM a to Dexron II nebo Dexron III. Někteří výrobci olejů dosud zůstávají pouze u kapalin těchto dvou klasifikací, jiní se začali přizpůsobovat novým požadavkům výrobců automatických převodovek, jejichž obliba ve světě stále roste.
Moderní automatické převodovky se stávají stále více komplexní, kompaktní, což přináší stále přísnější požadavky na doporučená maziva. Stále více výrobců v odvětví automobilového průmyslu požaduje speciální maziva s vlastní specifikací. Vzhledem k těmto skutečnostem je dnešní nabídka předních olejářských firem mnohem větší - cca kolem patnácti produktů (kapalin pro automatické převodovky).
Z uvedených důvodů jsem zařadil do své nabídky produkty firmy KROON-OIL, která sice u nás nepatří mezi příliš známé, nicméně, ve světě je mnohem známější, s mnohem větší nabídkou produktů, než např.PARAMO-Mogul. S firmou KROON-OIL se můžete seznámit na jejich www.stránkách, zvlášť doporučuji využít jejich mazacího plánu, zejména při výběru kapalin do automatických převodovek.
Nabídky kapalin (olejů) do automatických převodovek od firmy KROON-OIL najdete v tomto e-shopu.
Doprava do 50 km

180 kg baleníDodávka velkoobjemového balení je řešena individuálně. Kontaktujte mě prosím, nejlépe mailem, sdělím Vám cenu, způsob úhrady (u nových zákazníků požaduji platbu předem), termín dodání a dohodneme se na způsobu dopravy.
Pro vaši přibližnou představu ohledně ceny 180 kg balení, je možné říci, že cena oleje u tohoto balení vychází o 20 - 35% výhodněji než u 10L balení, v porovnání s 50 kg balením je cena výhodnější cca o 7 - 8%.
40 kg balení plastického mazivaDodávka velkoobjemového balení plastického maziva je řešena individuálně. Kontaktujte mě prosím, nejlépe mailem, sdělím Vám cenu, způsob úhrady (u nových zákazníků požaduji platbu předem), termín dodání a dohodneme se na způsobu dopravy.
Dočasné přerušení provozu tohoto e-shopu. S obnovením jeho provozu se počítá během měsíce července 2023.